sábado, 31 de diciembre de 2011

Taxonomia de Bloom



Activitat: escriu una entrada al teu bloc en la que es relacioni aquest esquema amb algunes de les activitats fetes a GITIC o a COED.

- Crear: dissenyar, construir, planificar, produir, idear i elaborar. Crec que aquesta paraula es pot relacionar clarament amb el programa del Scratch, ja que és un programa que serveix per dissenyar els teus propis jocs o contes educatius.

Avaluar: revisar, formular hipòtesis, criticar, experimentar, jutjar , detectar i provar. Podríem relacionar la paraula avaluar amb la creació d'un blog, ja que quan nosaltres realitzem entrades al blog la gent les pot avaluar i jutjar a la seva manera.

Analitzar: organitzar, desconstruir, atribuir, trobar, estructurar i integrar. Podríem relacionar aquesta paraula amb el programa del audacity, ja que pots incloure cançons i desconstruïr-les, per després estructurar-les al teu estil i organitzar-les segons com les vulguis escoltar.

Aplicar: implementar, desenvolupar, utilitzar i executar. El programa que més és relaciona amb aquesta paraula és el JClic, ja que permet desenvolupar una sèrie d'exercicis i jocs relacionats amb la matèria del infant.

Entendre: interpretar, resumir, inferir, parafrasejar, classificar, comparar, explicar i exemplificar. La paraula entendre és pot relacionar amb la xarxa social de twitter, ja que per fer publicacions han de resumir el que vols dir, perquè hi ha un límit de paraules.

Recordar: reconèixer, llistar, descriure, identificar, recuperar, anomenar, localitzar i trobar. Es pot relacionar amb el programa del mister wong, que permet llistar les webs i anomenar-les com vulguis, i pots trobar diferent informació amb més facilitat.


Opinió personal:  aquesta activitat ha estat l'última que he realitzat abans de tancar el blog, i així he fet un repàs general a molts dels programes vistos a l'aula de GITIC, on és relaciona la teoria de la taxonomia de bloom amb tots aquests programes informàtics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario