Activitat: escriu una entrada al teu bloc en la que es relacioni aquest esquema amb algunes de les activitats fetes a GITIC o a COED.
- Crear: dissenyar, construir, planificar, produir, idear i elaborar. Crec que aquesta paraula es pot relacionar clarament amb el programa del Scratch, ja que és un programa que serveix per dissenyar els teus propis jocs o contes educatius.
- Avaluar: revisar, formular hipòtesis, criticar, experimentar, jutjar , detectar i provar. Podríem relacionar la paraula avaluar amb la creació d'un blog, ja que quan nosaltres realitzem entrades al blog la gent les pot avaluar i jutjar a la seva manera.
- Analitzar: organitzar, desconstruir, atribuir, trobar, estructurar i integrar. Podríem relacionar aquesta paraula amb el programa del audacity, ja que pots incloure cançons i desconstruïr-les, per després estructurar-les al teu estil i organitzar-les segons com les vulguis escoltar.
- Aplicar: implementar, desenvolupar, utilitzar i executar. El programa que més és relaciona amb aquesta paraula és el JClic, ja que permet desenvolupar una sèrie d'exercicis i jocs relacionats amb la matèria del infant.
- Entendre: interpretar, resumir, inferir, parafrasejar, classificar, comparar, explicar i exemplificar. La paraula entendre és pot relacionar amb la xarxa social de twitter, ja que per fer publicacions han de resumir el que vols dir, perquè hi ha un límit de paraules.
- Recordar: reconèixer, llistar, descriure, identificar, recuperar, anomenar, localitzar i trobar. Es pot relacionar amb el programa del mister wong, que permet llistar les webs i anomenar-les com vulguis, i pots trobar diferent informació amb més facilitat.
Opinió personal: aquesta activitat ha estat l'última que he realitzat abans de tancar el blog, i així he fet un repàs general a molts dels programes vistos a l'aula de GITIC, on és relaciona la teoria de la taxonomia de bloom amb tots aquests programes informàtics.

No hay comentarios:
Publicar un comentario